Retourneren / Ruilen

Mag ik mijn product retourneren ?

Als je niet tevreden bent over je aankoop mag je binnen 14 dagen na ontvangst je aankoop retourneren of ruilen via onderstaande procedure:

Meld je retourzending vooraf aan via hello@sluithetaan.nl, o.v.v. je naam, woonplaats, ordernummer en je bankgegevens.
Ter verbetering van onze klantenservice zouden wij het op prijs stellen wanneer u ons de reden hiervan laat weten.

Je ontvangt vervolgens een retourlink. De verzendkosten zijn in sommige gevallen voor eigen rekening. Via deze link kunt u een verzendlabel downloaden waarmee u het pakket naar ons retour kunt sturen. Volgt u de instructies op de pagina die wordt geopend. Met het verzendlabel dat wordt gecreëerd kunt u het pakket via PostNL retourneren. U hoeft bij het PostNL servicepunt waar u het pakket inlevert NIET voor het label te betalen. Indien u vragen heeft over het retourneren van uw pakket, horen wij het graag via hello@sluithetaan.nl

Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden niet in behandeling genomen.

Ruilen: laat de reden van ruilen weten via hello@sluithetaan.nl en je ontvangt een retourlink via PostNl. Kosten voor eigen rekening.

Stuur het artikel wat je niet bevalt binnen 3 dagen na melding, voorzien van de onbeschadigde originele verpakking en met zorg ingepakt, retour naar het onderstaande adres. Bewaar zorgvuldig je verzendbewijs, zoekgeraakte retourzendingen worden niet in behandeling genomen.

Na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag binnen enkele werkdagen teruggestort op je rekening.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.

Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Littlelovedones.nl heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.

Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt /zijn gebruikt/ beschadigd aankomen kunnen wij helaas niet crediteren.

Retouren die niet gemeld zijn worden niet in behandeling genomen.

Wij adviseren om bij retournering te kiezen voor de pakketpost van PostNL. Voor verzending van een pakket tot 10 kg (met Track & Trace) betaalt u € 6,95.

Let op ! 
De volgende producten en services kunnen niet worden geretourneerd:

Videodragers, geluidsdragers en software waarvan de verzegeling is verbroken (bijvoorbeeld cd’s, dvd’s, games);
Services of abonnementen waarvan gebruik is gemaakt;
Gepersonaliseerde producten (producten die speciaal voor jou gemaakt zijn); (mits deze defect zijn en binnen het garantie termijn vallen).
Verzegelde producten die om reden van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggenomen en waarvan de verzegeling is verbroken. b.v. koptelefoons of oortjes.

Je kan ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.

Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen, sturen wij je een bericht ter bevestiging. Binnen drie dagen na ontvangst wordt jouw retour verwerkt en gecontroleerd. Voldoet het product aan onze retourvoorwaarden, dan wordt de terugbetaling in gang gezet en ontvang je, normaal gesproken, het aankoopbedrag binnen enkele werkdagen terug.

Aansprakelijkheid :

Sluithetaan.nl is niet verantwoordelijk voor verlies of beschadiging van de bestelling of voor het overschrijden van de aangegeven levertijden door PostNL.
Sluithetaan.nl is niet verantwoordelijk voor schade aan het materiaal welke het resultaat is van verkeerd gebruik van de producten.
Sluithetaan.nl is niet verantwoordelijk voor kleurafwijking ten gevolge van beeldschermkwaliteit,
Sluithetaan.nl is niet verantwoordelijk voor eventuele tik-, zet- of drukfouten waardoor onopzettelijk een verkeerde verkooprijs word vermeld. 

Sluithetaan.nl routeren Zanglijster 14 1616HE Hoogkarspel.

Stel jouw vragen aan onze klantenservice!

Heb je vragen over onze producten, diensten of service? Onze deskundige medewerkers staan klaar om jouw vragen te beantwoorden en verwijzen je door indien nodig.
Onze klantenservice is via de mail, telefonisch of via whatsapp bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.

Mail onze klantenservice :

Bel onze klantenservice :

Whatspp onze klantenservice :

Winkelwagen
Scroll naar boven